Obserwatorzy

sobota, 1 marca 2014

Tusal trzecia odsłona (3)

Tusal  2014

 
Witam Was Serdecznie!!!

Oto moja trzecia odsłona Tusalowego słoika. Zapełnia się w tempie ekspresowym!!!
 Dobrze, że Feluś zaczął udeptywać;) A swoją drogą, gdy robiłam dzisiejsze zdjęcia pomyślałam z trwogą: człowiek to jednak trochę z wiekiem dziecinnieje!:)
 
 Zresztą..., zobaczcie sami..
 Moja wesoła drużyna poszła  w plener, bo słonko wyciągnęło nas na spacer.
 
 
 

 
 
 
 
 
Na Zosię czekała dziś miła niespodzianka. Święto Kobiet, lada dzień, Zosiu to dla ciebie!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Zosia się spłoniła, troszkę zawstydziła..., 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A tu, nasza kochana dwunastoletnia  Hava, którą trudno  wygonić z kadru, bo uwielbia być blisko ;)
 
 
 
Czas do domu, czas do pracy!!!  
 
 
 
Pozdrawiam wiosennie !!!
Pa!
 
 


5 komentarzy:

  1. Robisz fantastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. czuję się jak dziecko w sklepie z cukierkami , moge wchodzic i ogladac a slinka ciągle leci na widok tych łakoci:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Luno z całego serca, z miejsca chce mi się robić coś nowego. To bardzo dodaje sił, szczególnie jak mam czas na dzierganie tylko późnym wieczorem.
      Pozdrawiam cię serdecznie:)

      Usuń
  3. Dzięki za odwiedziny i miłe słowa- Dziewczyno ależ Ty masz zręczne paluszki - Lalki śliczne i wywołują jakąś dziecięcą podnietę!!!
    Niesamowite :)))

    OdpowiedzUsuń